~Maharaja Lawak 2011~

Sekarang dah masuk musim MAHARAJA LAWAK.. Bila citer pasal ni,,mesti sume ada feveret raja2lawak kan.. jadi bagi aku,,aku minat kat JOZAN, NABIL, N SEPAH je.. Ha,,ada satu lagi,, BALAS.. jadi untul post kali ni, aku nak post lirik yg buat aku suke sangat nak dgar slalu.

Video Lawak Nabil minggu ke-3,,siap nyanyi lagu feveret gua la pulak..

layan ok,,

"Buat 2 buat ni,,itu yg aku dgr tiap2 hari sejak aku d sini.

Waiter cashier cleaner custemor sumenya aku,, sumenya aku

Amir anak ko balik dari sekolah pon kerje aku

Lepas 2 nak kena hantar pula dier pergi mengaji

Dekat kg baru..

Aku buat sume 4 u

Aku keje sume 4 u

Aku jadi babu 4 u..ooo

Nasibla aku ini ,makan tido keje kat sini.

Kalau x dah lama ku bakar kedai ni..

Oyeye..

Roslan,,kadir kena buang sebab diorang curi pencukil gigi

Bos jahat bos jahat itulah panggilan yg patut ku bagi

Dah la gaji aku sikit,,itu pon kau x pernah nak bagi

Ikot hati aku,,org macam ko ni dah lama aku bagi kaki.."

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment